Boş Bilen Kadın der ki: Sevin ve Sevilin!

18.7.14

Ferrarisini Satan Bilge

Evet canlarım, fark ettim ki uzun süredir okuduğum kitaplardan size bahsetmemişim. Şu ara kendimi geliştirmeye adadım tüm zamanımı. İşte bu evrede okuduğum kitaplardan biri de bu: Ferrarisini Satan Bilge

Şimdi canlarım, bu Ferrari kaça alınır, kaça satılır. Kitabı okuduktan sonra sahibinden'e mi bakmadım, gitti gidiyordan mı incelemedim, ebay'i mi arşınlamadım, Etiler girişindeki galerilere mi sormadım dersiniz... Hepsini yaptım ve şunu anladım.

Arkadaş o Ferrari Türkiye'de satılmamış! Ne bir üzerinde sadece örtü olan adam gelip Ferrari almış, ne de götürüp bunu ikinci elden satmış.

Dedim evet olabilir. Bu bilge Türkiye dışında bir yerde yapmıştır. Oturdum araştırdım, galerilere mektup attım. Milano'daki Ferrari büfesini aradım. Dedim var mı böyle bir bilge. Yok valla abla dediler.. (ke ke ke diye başlayan şeyler de yuvarladılar onu anlamadım)

Neler çıkardım özetle:
1 - Bu bilgenin bir galerisi yok!
2 - Araç alım satım işinde acemi, kimse tanımıyor.
3 - Bu araç çalıntı olabilir, parçalayıp satmış olması daha muhtemel
4 - Bir söylentiye göre de aracı LPG'ye çevirtmiş olabilir ve Ferrari de aracı geri alıp,  bunun üstünü örtmüş olabilir. O zaman bu bilge kesin Türk!
5 - Araç alım satımı konusunda bilgi sahibi olmak için bu kitap okunmaz. O kadar!



Son notçuk: Bu kitabın yazarı Ferrari'den reklam almış sanırım. Yoksa gerçekle uzaktan yakından alakası yok yaaani!

No comments:

Post a Comment