Boş Bilen Kadın der ki: Sevin ve Sevilin!

23.11.14

Yeni Yeni Şeyler Öğreniyorum

Canlarım, boş duranı Allah sevmez. Ben de boş durmuyorum, öğreniyorum! Bir yemek kursuna katıldım, çeşit çeşit şeyler pişirmeyi öğreniyorum.

Neler neler yapmadık ki, köfteler mi, sarmalar mı, börekler mi, tatlılar mı.... Size aklımda kalan bir kaç şeyi özetle paylaşmak istiyorum:

- İnternetteki tarifler yalan dolan. Mutlaka bir şeyleri tutmuyor. Kadın ne bilirse bunları bedava anlatmıyor anlayacağınız.
- Mutfaktaysanız eliniz, kolunuz ve hatta totonuz yanabilir! (Bu yaşanmıştır!)
- Yaptığınız her şeyi yerseniz ya çatlarsınız ya da uzaydan görülebilirsiniz.
- Beyaz forma bana çok yakıştı, evde aynada kendime bakmaktan kursa geç kalıyorum.
- İntikam soğuk yenen, leziz bir yemektir.

Tarif marif yok canlarım, beklemeyin. O kadar para ve zaman veriyorum bu kursa. Bi zahmet siz de gidiverin.

Öpüyorum!

No comments:

Post a Comment