Boş Bilen Kadın der ki: Sevin ve Sevilin!

23.1.14

Geçmişten Gelen Saykopat Şarkılar

Çok severim nostalji... Açar açar bakarım eski kutularıma... Ah ah..

Cem Karaca'yı da çok severim. Eski sevgilimi hatırlatır bana, kimselere çaktırmadan iç geçiririm. Bir şarkısına takığım. "Unut Beni" gerçekten çok severim. Ancak bugün sözlerini daha bir normal kafayla dinleyince epey eğlendim. Bakalım neymiş:

Unut beni unut arama
Sakla bu mendili sakla
Sakla bu mendili bu mendili sakla (5 tekrar)
Sende kalsın anarsan bir gün eğer (15 tekrar)
Akarsa gözlerindeki yaşı silersin
Unut beni unut arama
Sakla bu mendili sakla (20 tekrar)
Sende kalsın kimin verdiğini soran olursa
Gözleri yaşlı dudakları titrek
Bir hayalden arda kalan hatıra dersin (25 tekrar)
Unut beni unut arama
Sakla bu mendili sakla (25 tekrar)
Sende kalsın çünkü sen benim (55 tekrar)
Sonbaharımda baharsın (555 tekrar)

Efenim, nasıl bir mendilmiş bu, altın işlemeli gül kokulu muymuş neymiş, nasıl bir değer biçilmiş böyle! Mendili sakla ama sakın arama beni bu arada. Ah bayılıyorum bu şarkılarımızda ki ironiye, sarkastik yaklaşımlara: Unut beni arama, ama mendili sonsuza kadar sakla. Bakınca da titrek, sonbaharında yaşlı biriydi ama kimdi lem bu diye düşün...

No comments:

Post a Comment