Boş Bilen Kadın der ki: Sevin ve Sevilin!

15.10.14

Açlık Oyunları (Nam-ı Diğer Hunger Games)

Evet canlarım, Hunger Games diye bir kitap serisi var. (Şu aralar moda oldu, Yüzüklerin Efendisinden sonra özellikle...) Bunu film yaptılar biliyorsunuz, yine bir 3'leme. Tek defada dertlerini anlatamıyor adamlar... Sonuncusu henüz piyasaya çıkmadı ama ben sizin için ikisini seyrettim. Üçüncüsünü sinemada yakalarsanız konuyu kaçırmamış olursunuz...

Efenim, bir kız var. Köyünde yaşıyor. Sonra bir oğlan var, kıza ekmek atıyor. Ekmek atılmaz öyle, nimettir! Öpüp, alnına koyacaksın bi kere! Burada çok kızdım canlarım. Hem açlık oyunları de, hem de ekmeği falan at fırlat öyle! Tabi aç kalırsınız gavurlar!!

Sonra halkın canı sıkılmasın diye bir oyun düzenlemişler. Bu ikisi; ekmek atan, diğeri havada tutmayı beceremeyen katılıyorlar kendi köylerinden. E haliyle ekmeği öyle atar, çamura düşürürseniz çarpılırsınız! İşte oyun esnasında aynen böyle çarpılıyorlar. Yeminle bir ara yandıklarını da gördüm. 

Velhasılı açlıktan ölmeden oyundan çıkıyorlar. Sonra ikinci filmde bunlara doyamıyorlar yine bir oyun, yine oyun Yahu arkadaşım azıcık da çalışsanıza! Haliyle aç kalırsınız, hayatlarını oyuna bağlamışlar. Neyse bu defa çarpılmadan oyun alanından kaçmayı başardılar.

Üçüncüsünde adam olurlar inşallah diyoruz.

Öpüyorum canlarım!

No comments:

Post a Comment