Boş Bilen Kadın der ki: Sevin ve Sevilin!

11.10.14

İnsan Kaymakları ve Mütevazilik

Şu aralar iş aramak için deli divane gibi gezinmekteyim. Tembel tembel yatmak ne tatlı dostlar ama, her şey para bitinceye kadar tabi...

Haliyle de pek çok önde gelen şirketlerin İK'cılarıyla, HR'cılarıyla ya da hepimizin onları çağırdığı adıyla insan kaymaklarıyla görüşmekteyim. Hani kaymak deyince ne tatlı, oh balla yenir falan demeyin. Öyle kaymak değil bu kaymak...

Önceleri kendim olayım, beni olduğum gibi beğensinler diye şekil şemal yapmadan gittiğim iş görüşmelerinin gidişatını görünce, internette ne kadar "iş görüşmesinde sorulan 20 soru ve cevapları" isimli yazı varsa bulup, ezberlemeye başladım.

Siz istediğiniz kadar siz olun, karşınızdaki kendi değilse, klişe ve kalıptan çıkmadıysa anca o kadar insandan anlıyor. Yani bunların elinde bir insan borsası olsaydı emin olun, en çok batan borsa bunların olurdu. Zerre kadar sarraflık yok yane!!




Bakın bende size kendi tiyolarımdan bir kaç tane vereyim:

Soru - En güçlü yanlarınız:
Cevap - Sol yanım pek güçlü değil, salakım da. O yüzden sağ bacağım misal çok güçlüdür. Mekik çek deseniz yani o da bir yere kadar...

Soru: En zayıf yanlarınız:
Cevap: Ay kız vallahi karın yok bende, ama bir toto var ki sorma. Lipoya gidicem önümüzdeki günlerde para lazım da o yüzden başvurdum sizin işe

Soru: Bize kendinizi anlatır mısınız?
Cevap: Ay tatlım ben görsel biriyim, görsel hafızam çok güçlü. Tüm yakışıklıların oynadığı filmleri izlerim kaçırmam. Sonra ticari yönüm çok kuvvetlidir, bir alış veriş yaparım ki gardolapda yer kalmaz. Gündemi magazini takip ederim, hiç kaçırmam. Bekarım, o yüzden saatlerim çok esnek; o bar senin, bu bar benim ava çıkarım.

Soru: Neden bu işi istiyorsunuz?
Cevap: Ay dedim ya az önce lipo için para lazım canım!

Ah ah o kadar mütevaziyim, kendimden bahsedemiyorum ki beni işe almıyorlar canlarım. Siz biliyorsanız bir boş iş, bana da linkini atıverin!

No comments:

Post a Comment